Svenske Miss Li med nytt studioalbum ”Tangerine Dream”

Svenske Miss Li med nytt studioalbum ”Tangerine Dream”

Svenske Miss Li med nytt studioalbum ”Tangerine Dream”. Albumet inneholder singelen ”My Heart Goes Boom”. Miss Li spiller på John Dee i Oslo 15 November.

Miss Li er ute med nytt studioalbum, Tangerine Dream, som slippes fysisk fredag 26 oktober. Albumet er produsert av og innspilt med den genierklærte samarbeidspartneren Sonny Boy Gustafsson og er hennes sjette og sannsynligvis beste album siden debuten. Forrige år lå fokuset på prossesen rundt opptakene i studio og suksessrik turnering i Tyskland, men nå er det tid for et nytt kapittel i Miss Li’s fantastiske karriere. Albumet er mikset av Lasse Mårtén (Lykke Li, Johnossi, Peter Bjorn and John osv.) og inneholder blant anent  den første singelen My Heart Goes Boom, som allerede har vært en hit i sverige med høy rotasjon på svensk P3/ P4 og 9 uker på den svenske singel-listen til nå. Internasjonalt har låten dukket opp i et av Tysklands største TV-Shows Next Top Model, og den kan også høres på høstens første episode av Grey’s Anatomy. I hjemlandet vil Miss Li også markere seg på TV i ”Så Mycket Bättre” (”Hver Gang Vi Møtes”) i høst hvor hun skinner som den sterkeste stjernen blant deltakerne.

John Dee konsert: http://www.rockefeller.no/jd151112.html

Facebook: facebook.com/pages/Miss-Li/191059834246334

Musikkvideo My Heart Goes Boom:

EMI er ett av verdens største og eldste plateselskaper.

Blant våre internasjonale artister finner du The Beatles, Pink Floyd, David Bowie, Katy Perry, Robyn, Coldplay, David Guetta, Swedish House Mafia, Roxette, Kim Larsen, Tinie Tempah, Adam Tensta, Alice In Chains, LCD Soundsystem, Deadmau5, The Kooks, 30 Seconds To Mars, Jane’s Addiction, Kate Bush, Peter Gabriel, Rise To Remain, Iron Maiden m.fl. Blant våre norske artister finner du, Åge Aleksandersen, Susanne Sundfør, Marit Larsen, Henning Kvitnes, Hellbillies, Frida Amundsen, Lars Haavard Haugen, Madrugada, Dumdum Boys, Morten Abel, Halvdan Sivertsen m.fl