BDO inngår langsiktig samarbeid med Xledger AS

Pressemelding   •   nov 22, 2013 10:06 CET

BDO har signert en langsiktig samarbeidsavtale med Xledger. Dette er en avtale som inkluderer alle 67 kontorene til BDO og som skal bidra til at BDO blir en betydelig aktør i Norge innen regnskapstjenester og rådgivning.

"Skyløsninger gir større gjennomsiktighet. Kundene ser det vi gjør hele tiden. Det stiller krav til regnskapsføreren i forhold til å være ajour og gjøre ting rett første gang. Åpenheten og endringen i arbeidsprosessene som følger av skyløsningene gjør det lettere for regnskapsføreren å ta rollen som den rådgiveren det lenge har vært snakk om", sier Andreas Vik, Partner Foretaksservice i BDO.
"Det er en trygghet for oss å vite at vi med Xledger har det beste skysystemet i Norge innenfor regnskapsområdet i ryggen når vi tilbyr våre tjenester."

Dette er en betydelig avtale for Xledger og vi er tilfreds med at BDO valgte oss som sin langsiktige samarbeidspartner”, sier Helge Strømme, administrerende direktør i Xledger AS.

BDO er en aktør som passer godt til den profilen og visjonen Xledger har og sammenfaller også med Xledger’s ambisiøse vekstplaner i årene som kommer.”

Kontaktperson BDO: Andreas Vik, mobil 91 78 65 25

Kontaktperson Xledger: Helge Strømme, mobil 90 98 17 56

Xledger er et ekte webbasert forretnings- og styringssystem designet for å bli levert som en ekte Software as a Service (SaaS) tjeneste, for dynamiske virksomheter om er på jakt etter streng kontroll av egen økonomi og prosjekter. Systemet gir umiddelbar oversikt over forretningstransaksjoner og nøyaktig, oppdatert kontantstrøm på grunn av automatisk bankintegrasjon.

Viktig forretningsinformasjon er umiddelbart tilgjengelig, i et personlig format via preferert nettleser, når som helst og hvor som helst. Med Xledger får du mer tid til de viktige gjøremålene, til en lavere pris enn de tradisjonelle ERP-systemene. Den norgesbaserte Xledger Group, grunnlagt i 2000, har per november 2013 over 4400 kunder, og ble i 2012 rangert som nummer 247 i Deloittes nyeste listen over raskest voksende teknologiselskaper i EMEA med en vekst på 669%.