Fortsetter veksten i Norge

Pressemelding   •   aug 22, 2016 07:46 CEST

Gunhild Markegård (t.v) og Ingvild Bruksås (t.h) er klare for nye utfordringer hos Xledger.

Xledger fortsetter sin vekst i Norge og forsterker sitt team med Ingvild Bruksås og Gunhild Markegård på support, for å møte den økende etterspørselen etter et ekte skybasert forretningssystem.

Ingvild har de siste 13 årene jobbet i Scandic Hotels der hun hadde ansvaret for økonomisystemet og fakturahåndteringssystemet. Gunhild er akkurat ferdig med sin Master i økonomi og administrasjon, med fordypning i finansiell økonomi og har jobbet tre år i et regnskapsbyrå der hun ble autorisert regnskapsfører.

– Dette er en unik mulighet til å lære meg ett helt nytt fremtidsrettet ERP–system. Liker veldig godt at systemet er i skyen og at fokuset er automatiske prosesser og forenkling for kunden, sier Ingvild, som føler tiden var moden for en forandring.

– Xledger er et selskap i kraftig vekst og med dette følger kravet til support, som er det området Ingvild og Gunhild skal arbeide med.I min forrige jobb ble jeg kjent med Xledger, som introduserte meg for en ny verden innen regnskap. Oppgaver som tidligere var tidkrevende, ble automatisert i Xledger. Valget var derfor enkelt da jeg fikk tilbudet om å jobbe her. Selskapet er nytenkende og fremtidsrettet, og jeg gleder meg til å være med i den videre veksten, sier Gunhild.

– Vi merker at flere og flere velger skyen fremfor tradisjonelle system og etterspørselen etter våre tjenester øker. Xledger har nå vært aktive i markedet i mer enn 10 år og har bygd opp en solid kundebase. Vi er svært fornøyde med å få Ingvild og Gunhild ombord og dermed styrke vårt support-team, sier Helge Strømme, administrerende direktør i Xledger.

Det norske selskapet Xledger Group ble grunnlagt i 2000 og har per april 2016 over 6700 kunder.