ZAPTEC kjøper betalingstjenesten Charge365

Pressemelding   •   nov 07, 2019 16:00 CET

Charge365 kjøpes av ZAPTEC

ZAPTEC har kjøpt betalingstjenesten Charge365 fra OfficeLink AS, og utvider med det tjenestespekteret for våre kunder. Samtidig fortsetter vi vårt svært gode forretningssamarbeid med OfficeLink, som fremdeles vil være en stor aktør på ladesystemer og betalingsløsninger fra ZAPTEC. For eksisterende og nye kunder av Charge365 fortsetter alt som før.

Vi har i lengre tid opplevd at kunder forventer at ZAPTEC selv skal tilby betalingstjenester av ZAPTEC-ladeanlegg. Denne etterspørselen kommer spesielt fra borettslag og sameier som ønsker enkel, nøyaktig og rettferdig avregning av elbillading. Vi har tro på at oppkjøpet vil sette oss i stand til å levere et enda bedre og helhetlig produkt- og tjenestetilbud for våre kunder.

Charge365 er en ledende aktør på det norske markedet som tilbyr enkle og velprøvde betalingstjenester for ZAPTECs ladesystemer. Det er omtrent 2000 betalende kunder av Charge365 som omfattes av avtalen, som i dag får betalt ladestrømmen på en enkel måte hver måned. For nye og eksisterende kunder av Charge365 fortsetter alt som før på kort sikt, samtidig som vi planlegger for overføring av drift, utvikling og support. På lengre sikt har ZAPTEC planer om å videreutvikle det som allerede er en veldig bra betalingstjeneste, i tillegg til å internasjonalisere den.

ZAPTEC er opptatt av valgfrihet og gode ladeløsninger for våre kunder. Derfor beholder vi vårt gode samarbeid med eksisterende leverandører av betalingstjenester. Det vil sikre kunder enkelhet og valgfrihet når det kommer til gode betalingsløsninger for lading av elbiler med ZAPTECs ladesystremer.

For spørsmål, vennligst kontakt

Anders Thingbø
CEO, ZAPTEC
at@zaptec.com

Jøran Storeide
CEO, OfficeLink
storeide@officelink.no

Les også: Betaling av ladestrøm er kostnadsfritt og enkelt med ZAPTEC

ZAPTECs visjon er å forvandle alt. Vårt mål er å revolusjonere mange bransjer, inkludert elektrisk mobilitet, strømnettet, infrastruktur og fornybar energi ved å bruke vår unike og patenterte teknologi kraftelektronikk og transformatorer på en innovativ måte.

Kommentarer (0)

Kommentar