Zmartas nye sammenligningstjeneste hjelper nordmenn med bedre strømavtaler

Pressemelding   •   nov 29, 2018 08:00 CET

Den finansielle sammenligningstjenesten Zmarta, som fra før tilbyr sammenligning og formidling av lån og kredittkort, bredder nå tilbudet sitt med strømavtaler. Lanseringen skjer i samarbeid med elskling.no, som ble kjøpt av Zmarta Group tidligere i vår, og innebærer at Zmarta tar neste steg mot å styrke nordmenns privatøkonomi, og bli markedets bredeste privatøkonomiske digitale sammenligningstjeneste.

Zmarta, som også står bak den norske finansagenten Centum Finans, kompletterer nå tilbudet sitt i Norge med sammenligning og bytte av strømavtaler. Et breddet tjenestetilbud på zmarta.no går i linje med Zmarta Groups ambisjon om å styrke forbrukerens rolle på markedet ved å tilby sammenligning av alle privatøkonomiske tjenester sømløst på nett. Akkurat som øvrige tjenster Zmarta tilbyr, er det helt kostnadsfritt å sammenligne og gjennomføre et bytte av strømavtale.

- Vi er kjempeglade for at vi nå kan presentere Norges beste sammenligningstjeneste for strøm på zmarta.no. Nå tar vi neste steg mot å gjøre Zmarta til Norges ledende digitale sammenligningstjeneste for kundenes privatøkonomi, sier Magnus Månsson, Country Manager, for Zmarta i Norge og Sverige.

Tjenesten er skapt i samarbeid elskling.no, som siden mars i 2018 også inngår i Zmarta Group. Elskling ble etablert i Norge i 2011 og har siden det hjulpet over 60 000 norske husholdninger med å sammenligne og tegne bedre strømavtaler.

- Ambisjonen for elskling.no er å hele tiden jobbe med å forbedre tjenesten for å kunne levere så høy kvalitet som mulig når det gjelder brukervennlighet, sammenligning og bytte av strømavtale. Via Zmarta i Norge når vi ut til enda flere norske hjem, sier Jens Ola Regnström, co-founder, Elskling.

For å se tjenesten, besøk: zmarta.no/strom

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Magnus Månsson, Country Manager, Zmarta Group
+46 (0)70 - 258 53 47, magnus.mansson@zmartagroup.com

Jens Ola Regnstrom, co-founder, Elskling
+46 (0)21- 21 49 95 00, jens.regnstrom@elskling.no

Zmarta Group tilbyr konsumenttjenester innen bank, forsikring og strøm. I virksomheten inngår blant annet Zmarta, Elskling, Centum og Freedom Finance. Bedriften ble etablert i 1999 og har 250 ansatte med kontor i Oslo, Stockholm, Ängelholm og Helsingfors. Zmarta Group eies av medieselskapet Bauer Media Group.

Les mer på  www.zmartagroup.com.

Kommentarer (0)

Kommentar