1,6 miljonerklubbens nya bok: Kärlek, lust och begär

Pressmeddelande   •   Sep 13, 2011 17:16 CEST

Det bästa ur

Kvinnan mitt i livet, Om kärlek och Farliga begär

2001 kom 1,6 miljonerklubbens första bok, Kvinnan mitt i livet ut. Den följdes i rask takt av Om kärlek och därefter av Farliga begär. Böckerna är sedan länge slut i handeln men då många frågat efter dem beslöt vi att det var hög tid för en nyutgåva, antologin Kärlek, lust och begär i pocketformat.

Vi har valt det bästa ur de tre tidigare böckerna, vi har uppdaterat samtliga vetenskapliga texter och vi har skrivit nya kapitel. Det är kul, igenkännande, lärorik och härlig läsning.

Textförfattare:

Lill Lindfors, Barbro ”Lill-Babs” Svensson, Louise Boije af Gennäs, Susanne Ljung, Aleksander Perski, Märta Tikkanen, Grynet Molvig, Malena Ivarsson, Kjerstin Dellert, Gunilla Pontén, Solveig Ternström, Lotta Lewenhaupt, Alexandra Charles, Ingemo Bonnier, Ylwa Westerberg, Karin Schenck-Gustafsson, Britt-Marie Landgren, Marie Mian,  Kerstin Sandels,  Birgitta Stubbing, Tina Hagelin, Lars Olson och Britt af Klinteberg

För recensionsexemplar, kontakta EvaTimpka  eva@1.6miljonerklubben.com

Om oss:

Vi arbetar för bästa möjliga livskvalitet och hälsa för alla kvinnor!

1,6 & 2,6 miljonerklubben är en ideell förening, bildad 1998 och idag en av Sveriges största kvinnoföreningar. Vi arbetar för att det kvinnliga perspektivet ska finnas med inom alla områden i samhället.

1,6miljonerklubben fokuserar på den mogna kvinnan,
2,6miljonerklubben sätter ljus på yngre kvinnors situation.

Läs mer om oss på vår hemsida: www.1.6miljonerklubben.com

Kommentarer (0)