Succé för Hjärtgolfen, 700 deltagare från hela Sverige!!

Pressmeddelande   •   Sep 04, 2017 11:46 CEST

Ett stort tack till alla över 700 deltagare som spelat Hjärtgolfen 2017 och som varit med och bidragit med över 75 000kr till insamlingen för Kvinnors Hälsa och en stor bunt nya, härliga medlemmar!

Efter 10 deltävlingar runt om i landet hölls så finalen i Hjärtgolfen på Lundsbrunns GK den 20 augusti.

Mer info på hemsidan

Alla förväntansfulla finalister togs emot med varm hand av Lundsbrunns GK med
klubbchefen Anette Knutsson i spetsen.

I samma stil som sommaren över lag har gått i bjöds vi på växlande molnighet från vädergudarna men endast soligt humör från alla duktiga spelare!

Glad vinnare blev Marina Bardell och Lena Kolesar från Arboga GK som nu får åka ner till Mallorca och spela Prinsessan Birgittas Trophy på Golf Santa Ponsa.

Ett stort tack till alla över 700 deltagare som spelat Hjärtgolfen 2017 och som varit med och bidragit med över 75 000 till insamlingen för Kvinnors Hälsa och en stor bunt nya, härliga medlemmar!

Följ med finalisterna i Hjärtgolfen till Mallorca och spela på toppbanan Santa Ponsa! ”XXVI Trophy H.R.H Princess Birgitta of Sweden”

Santa Ponsa Golf

Kommentarer (0)