Grant Thornton startar LinkedIn-grupp för privata vård- och omsorgsföretag

Nyhet   •   Jun 24, 2013 18:26 CEST

Grant Thornton har startat en LinkedIn-grupp som ska utgöra ett stöd för företagandet inom den privata vård- och omsorgssektorn. http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=5069635&trk=anet_ug_hm

Dessutom stärker man branschsatsningen genom ett e-nyhetsbrev med unikt material riktat till privata vård- och omsorgsföretag. I premiärutgåvan finns bl.a. en unik intervju med Lena Hallengren, S-talesman som berättar vad privata vård- och omsorgsföretag har att vänta om S vinner valet. Läs artikeln här: http://www.grantthornton.se/Branscher/Bransch-Vard-och-omsorg/Artiklar-fran-nyhetsbrev/

Grant Thorntons branschsatsning omfattar utöver LinkedIn-gruppen och e-nyhetsbrevet även en branschstudie över den privata vård- och omsorgsmarknaden samt ett riktat seminarieutbud till de privata vård och omsorgsföretagen. En ny studie kommer hösten 2013.

Ansvarig för Grant Thorntons branschsatsning riktad till de privata vård- och omsorgsföretagen är Mats Fagerlund, affärschef för corporate financeavdelning. Mer information om branschgruppen finns på: