A Society lanserar en ny användarportal

A Society lanserar en helt ny användarportal i ett användarvänligt inlogg och adminsystem. Implementeringen sker i två steg där det första steget lanseras den 25 november 2019.

Användarportalen ska underlätta för konsulter och partners att själva styra vilken typ av uppdragsutskick de vill erhålla från A Society, samt på ett enkelt sätt uppdatera sitt CV. Detta är ett led i att förenkla kommunikationen med vårt nätverk och partner samtidigt som relationen står i fokus. Vi tummar inte på relationen bara för att vi skapar en användarportal utan ser det snarare som ett komplement till våra redan etablerade kontakter.

Hos A Society har alla konsulter och partners en egen kontaktperson och så kommer det vara även framöver. Man kan alltid ringa eller skicka e-post till sin kontaktperson för att få råd och stöd kring sitt framtida uppdrag eller höra hur man ligger till i en ansökningsprocess.

Vi har dock tagit åt oss av våra konsulter och partners krav på att enkelt kunna administrera vissa typer av händelser hos A Society.

I portalen kan konsulter och partners administrera sådant som rör uppdragse-postutskicken som A Society skickar ut. Man kan enkelt ställa in personliga preferenser för e-postutskick gällande nya lediga uppdrag, ladda upp och administrera CV samt få ytterligare kontaktpunkter mot oss. Givetvis finns portalen på både svenska och engelska i första fasen.

Kommande steg i implementationen sker kontinuerligt och vi kommer självklart att hålla konsulter och partners uppdaterade kring dessa. Vi tar tacksamma emot feedback kring portalen då detta ligger till grund för det fortsatta utvecklingsarbetet.

Har du frågor eller vill lämna feed-back, gör du det enklast till: info@asociety.se eller till din personliga kontaktperson hos A Society.

• konsultförmedlare
  • användarportal