A Societys logotyp

Inställda event

Alla anställda, kunder och partners hälsa och säkerhet är en otroligt viktig prioritering för A Society. Det är med en stor förståelse vi konstaterar att Covid-19-utbrottet skapar ovisshet och oro. I den mån vi kan, hoppas vi på att skapa trygghet genom att agera med försiktighet.

Med anledning av detta ställer vi härmed in alla planerade och kommande event där A Society står som värd för eventet.

Läget förändras ständigt och vi följer Folkhälsomyndigheten råd och har för avsikt att bjuda in till eventen igen så snart läget förändrats.

Regioner

<p>A Society arbetar för att maximera fördelarna på den flexibla arbetsmarknaden, för både konsulter och uppdragsgivare. Vår uppgift är att hjälpa både konsult och uppdragsgivare med den perfekta matchningen. Vi arbetar enligt en transparent och enkel modell. Vi erbjuder en gemenskap för konsulterna, stabila ekonomiska transaktioner och en kontaktperson som bryr sig på riktigt.</p><p>Oavsett om du arbetar i ett konsultbolag eller driver eget bolag bidrar den nya flexibla konsultarbetsmarknaden till massor av nya utmaningar.</p>

Sofie Magnoy

Presskontakt Corporate Communication Manager +46 766 261516