Niclas Oddsberg blir ny CEO på Incit AB

Pressmeddelande   •   Aug 21, 2017 11:13 CEST

Niclas Oddsberg, ny CEO Incit

Styrelsen på Incit AB har utsett Niclas Oddsberg som ny CEO för Incit på den nordiska marknaden. Niclas efterträder Göte Berntsson som går i vidare mot nya konsultuppdrag.

Niclas har en gedigen bakgrund från olika ledande befattningar i Sverige och utomlands. Närmast kommer han ifrån IBM där han har var ansvarig för dess konsultverksamhet inom marknadsföring, kundanalys och digitala kanaler i Australien och Nya Zeeland.

-Det är med stor energi och ödmjukhet som jag ta mig an uppgiften som CEO på Incit. Incit som bolag och Aareon är en väldigt spännande koncern med mycket kompetens och ambition. Jag ser fram emot att ta nästa steg för Incit tillsammans med Incits medarbetare, dess kunder och Aareon, säger Niclas Oddsberg.

-Genom sin erfarenhet och expertis har Niclas rätt bakgrund för att uppnå bolagets digitala strategi samt att han kommer med ett brett affärsnätverk inom norden. Jag är övertygad om att Niclas kommer kunna vidareutveckla Incit och på så vis nå nya framgångar, säger Torsten Rau, Director International Operations Aareon.

Niclas tillträdde sin post som CEO på Incit måndagen den 14 augusti.

Bilder skickas på begäran!

Kontakta oss gärna för mer information.
Kontaktperson:
Niclas Oddsberg, CEO