E-handlaren ABS Wheels öppnar upp för Franchise

Pressmeddelande   •   Jan 13, 2020 07:44 CET

Andie Lahdo, grundare och VD för ABS Wheels

Efter många års god tillväxt öppnar ABS Wheels upp för Franchise. Bolaget har under sex månaders tid gjort interna mätningar och haft två pilotprojekt öppna, bland annat i Småland.

-Vi är väldigt starka i Stockholm. Vi tror att flera fysiska butiker kombinerat med E-handel är framtiden, inom en snar framtid öppnar vi upp i Göteborg säger Andie Lahdo, ABS Wheels VD.

Nätsidan ABS Wheels besöks av miljontals svenskar årligen, ABS är idag ett av de mest sökta fälgföretagen i Sverige. Idag handlar exempelvis 9 av 10 svenskar på nätet samtidigt som 6 av 10 säljer på nätet.

-Genom att gå med i vår kedja slipper man alla krångliga avtal och program som krävs för att starta. ABS Wheels är ett färdigt koncept som från första dagen riggar upp dig med färdiga inköpsavtal utan mellanhänder samtidigt som du får ta del av marknadens snabbaste E-handelsplattform med över 300.000 artiklar säger Andie Lahdo

Som franchisetagare får du bland annat:

• Tillgång till ett väletablerat varumärke
  • Ett säljande butikskoncept med alla kortavtal och klarna.
  • Färdiga avtal med välkända leverantörer
  • Ett brett sortiment av kvalitetsprodukter och tillbehör av alla modeller.
  • Gemensam reklam, marknadsföring och PR samt IT.
  • Gemensamt butiksdatasystem med intern support.
  • Kontinuerliga utbildningar i försäljning.
  • Förmånliga alternativ till direktfinansiering utan uppstartskostnader.
  • Massor av erfarna kollegor och nöjda kunder.
  • Tillgång till intern support för alla delar utav din uppstart och drift.