Nano på besök hos ABS Wheels

Stjärnan ska fronta E-handeln för nya Platinum Wheels

Nano som egentligen heter Nagi Jamal Omar har gjort sig känd med låtar som Hold on och chasing rivers. Med miljontals streams har han på kort tid gjort succé i Sverige och internationellt.

Artisten har tidigare legat etta på Svensktoppen 18 veckor i rad samt Sverigetopplistan 13 veckor i rad. Nano hade även ett tag en av dom mest spelade låtarna i svensk radio.

Nu har han inlett ett samarbete med svenska ABS Wheels för att fronta E-handeln kring den mer exklusiva fälgserien Platinum.

-Jag gillar ABS Wheels sedan tidigare och tycker om deras utbud så för min del är det bara nice att välja ABS säger artisten Nano

Nu på lördag visas Stjärnornas stjärna på TV4 där Nano är en av finalisterna. Programmet sänds klockan 20:00 den 14 mars på TV4, TV4 Play och C More.

- Det är självklart roligt att få jobba med en svensk artist som tidigare fått majoriteten av de svenska folkets röster i mellodi-festivalen, vi tror på honom och hoppas att han tar hem vinsten på lördag säger Andie Lahdo, ABS Wheels VD

Andra artister som tidigare valt att samarbeta med ABS är Mendez och Dogge Doggelito.