Välkommen till City Meetings fredagen den 22 april

Vårens populäraste mässa City Meetings går äntligen av stapeln. Kom och mingla med ett 30- tal av Stockholms främsta hotell- och konferensanläggningar. Anders Lundin och Christer Olsson är dagens uppskattade föreläsare. Vi bjuder på en lättare lunch, fika och avslutar med en skön after work. Allting är kostnadsfritt för dig som bokar möten och konferenser. Varmt välkommen den 22 april på 7A Odenplan.

Anmäl dig här: https://www.lyyti.fi/reg_2016/City_Meetings_22_april_2016_4451

• konferens
  • möten
  • konferenser
  • actionfairs
  • tidningen kick off
  • la prensa
  • kick off
  • stadsliv
  • storstad
  • hotell
  • konferensanläggning

Action Fairs arrangerar seminarier och kunskapsdagar för utvalda branscher samt producerar visningsresor till mötesanläggningar på uppdrag av kund. Företaget driver också sajten och förmånsklubben MICE Club som riktar sig till mötesköpare.