​Julia Rosenqvist – Marknadsförare med erfarenhet från Barcelona

Nyhet   •   Okt 03, 2017 10:00 CEST

Julia Rosenqvist.

Julia är uppvuxen i Södra Sandby i Skåne och utbildad inom Fashion Marketing and Communication. Efter tolv månaders resande i Asien och Oceanien, påbörjade Julia sin marknadsföringsutbildning i Barcelona via ett engelskt universitet. Intresset för mode och design var avgörande för valet av studier, men efter några års erfarenhet av kommunikation från reklam- och modebranschen i Barcelona kände Julia att hon ville testa något nytt.

-Jag vill gärna utforska olika branscher och kände att AddMobile kunde vara en ny spännande plats för att utveckla mina marknadsföringskunskaper. För även om mode- och teknikbranschen skiljer sig åt, så går det att använda samma marknadsföringsgrunder oavsett bransch, säger Julia.

Julia hoppas kunna bidra med en del kommunikationsstrategiskt arbete, gärna nära eller i samarbete med kunderna, för att stärka AddMobiles varumärke på marknaden.

-AddMobile är en arbetsplats med en härlig stämning och hjälpsamma kollegor som har en stor skopa humor, säger Julia.

Kommentarer (0)