Discshop – bäst enligt kunderna!

Pressmeddelande   •   Dec 05, 2012 13:48 CET

Discshop är bäst i branschen enligt kunderna när PriceRunner och Prisjakt utser årets e-handlare.

För tredje gången har Discshop röstats fram till ”Årets E-handlare - Film&Musik” i en undersökning genomförd av pris- och produktjämförelsesajten PriceRunner.

Även i informations- och jämförelsetjänsten Prisjakts omröstning valde kunderna ut Discshop som ”Årets spel-, bok- & filmbutik” med motiveringen ”Utbudet är gigantiskt, leveranserna snabba och supporten utmärkt”.

Sofia Söderqvist, Marknadschef Discshop:

- Vi är otroligt glada! Nöjda kunder är det bästa betyget man kan få! Detta är ett kvitto på vårt arbete med att ständigt höja vår servicegrad: Vi vill inte bara uppfylla, utan överträffa kundernas förväntningar. Det är också ett kvitto på att lanseringen av våra nya produktkategorier Hemelektronik och Hushållsprodukter varit framgångsrik.

Discshop Svenska Näthandel AB

Discshop är butiken för film- och spelälskarna. Discshop grundades 1999 och finns idag i Sverige och Finland och är en av Nordens ledande e-handelsbutiker för hemunderhållning och därtill relaterade produkter. Discshop står för hög kvalitet, bra kundservice, snabba leveranser och förmånliga priser vilket genom åren har gett flera fina utmärkelser, bland annat; ”Årets spel, bok & filmbutik 2012”, Prisjakt,Årets E-handlare Film & Musik”, Pricerunner: 2009, 2011 och 2012, ”Topp 100” Internetworld 2007, 2008, 2009, m.fl. Med sitt breda sortiment, förmånliga bonusprogram och höga kunskap inom film och spel är Discshop det självklara valet när det gäller hemunderhållning och därtill relaterade produkter.