Sebastian Vithal ny transaktionsansvarig på Älvstranden Utveckling

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2018 10:12 CET

Bild: Älvstranden Utveckling

— Vi är mycket glada att få välkomna Sebastian till vårt gäng. Sebastian har tagit vägen in i fastighetsbranschen via bank och finansieringsinstitut. Det är en spännande bakgrund som kommer att komplettera oss och göra oss starka inför kommande affärer, säger Cecilia Andersson, fastighetsutvecklingschef på Älvstranden Utveckling

Sebastian Vithal har bland annat arbetat på företaget Collector Finance & Law och i olika avdelningar på SEB och kommer närmast från Trygg i Väst Bevakning. Han är i botten ekonom, med en examen från Kingston University i Storbritannien. Sebastian påbörjar sin tjänst som transaktionsansvarig på Älvstranden Utveckling 10 december.