Omvärldsbevakning från 295 SEK/månad – Ingen bindningstid eller uppsägningstid

Ingen bindningstid eller uppsägningstid med Sveriges billigaste och bästa omvärldsbevakning

Det har gått knappt ett halvår sedan Aitellu släppte sin gratisversion för omvärldsbevakning. I Aitellu Free erbjuds gratis bevakning av vad som skrivs på svenska sociala medier som Twitter, Facebook, YouTube, Flickr, bloggar och forum.

- När vi släppte Aitellu Free så visste vi inte hur mottagandet skulle vara men responsen har varit fantastisk där vi kommit upp i en jättestor användarbas, säger Anders Bjurström, försäljningschef på Aitellu.

Vårt mål har varit att prata med alla användarna med avsikt att förstå hur en modern omvärldsbevakningstjänst skall se ut utifrån innehåll av tjänster, källtyper att bevaka (nyheter, social media, myndigheter, etc.) paketeringar, support, etc. men även med avseende på bindningstider, uppsägningstider, kostnader, etc.

Baserat på denna feedback släpper vi idag (24 juni) fyra olika paket men med det gemensamma att respektive paket inte har någon bindningstid eller uppsägningstid. Våra kunder ges möjlighet att abonnera på våra tjänster månadsvis där våra kunder kan säga upp sitt abonnemang precis när de vill.

Det tillkommer inte heller några avgifter för att säga upp sitt abonnemang. Vi tror helt enkelt att vi är så enkla, billiga och bra att våra kunder inte vill lämna oss.

De olika paketen kostar följande:

• Buzz: 295 SEK/månad
  • Monitor­Plus: 995 SEK/månad
  • Monitor­Team: 1 995 SEK/månad
  • Monitor­Analyze: 4 995 SEK/månad

- Med denna prissättning och flexibilitet tror jag dels vi kommer att komma i kontakt med nya typer av användare som tidigare inte haft råd med professionell omvärldsbevakning. Men tjänsterna avancerade innehåll kommer även att tilltala professionella och krävande användare, säger Anders Bjurström, försäljningschef på Aitellu.

Tveka inte att kontakta oss idag för att se vilket av paketen som bäst passar din budget och ditt behov. Sa vi förresten att du får testa respektive tjänst gratis i 30 dagar.

För ytterligare information:
Anders Bjurström, Försäljningschef Aitellu