AJ Produkter släpper ny webbplats för projektförsäljning

AJ Produkters avdelning för projektförsäljning – AJ Solutions – har lanserat en helt ny webbplats. Den är utvecklad utifrån kundernas informationsbehov och riktar sig till alla som söker kompletta inredningslösningar för arbetsplatsen.

Den nya webbplatsen gör det lättare för kunderna att hitta de tjänster de söker och snabbt komma i kontakt med rätt kontaktpersoner. Bland innehållet finns information om AJ Solutions helhetskoncept, vilket omfattar alltifrån behovsanalys, produktförslag och specialanpassade lösningar till leverans och monteringsservice.

Webbplatsen innehåller även inspirerande kundcase från flera olika branscher och övergripande information om AJ:s produktsortiment. Här är lagerlösningar och inredningslösningar för kontor, skola och omklädningsrum i fokus.

Välkommen att besöka AJ Solutions nya webbplats.