Michael Hedman är Aller medias nya ekonomidirektör

Michael kommer närmast från företaget Benify group där han i rollen som Group CFO byggt upp en ekonomifunktion från grunden och bidragit till att göra Benify till en av de ledande förmånstjänsterna.

Dessförinnan arbetade Michael som CFO för Rebtel.com och har kontinuerligt arbetat med att utveckla proaktiv business controlling.

I sin roll som ekonomidirektör kommer Michael även att ingå i Aller medias ledningsgrupp.

Michael är uppväxt i Värmland och har en Master i Ekonomi från Karlstads Universitet.

Aller media är Sveriges marknadsledande aktör inom livsstilsmedier med några av Sveriges mest välkända varumärken. Företaget har med sina passionerade medarbetare och genom ständig utveckling levererat underhållning, inspiration och kunskap till Sveriges kvinnor sedan 1894 med syfte att ge kvinnor ett rikare liv. I Aller media ingår också de två ledande content marketing-företagen Make Your Mark och OTW samt kommunikationsbyrån Narva, alla en del av det nordiska byrånätverket Ahead Group. Aller media är ett helägt dotterbolag till Aller Holding med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Läs mer på aller.se, makeyourmark.se, otw.se, narva.se