​När ytan blir en lösning för det mindre badrummet – välj Alterna Badrum

​När ytan blir en lösning för det mindre badrummet – välj Alterna Badrum

I små badrum gäller smarta produktval. Alterna badrum har flera badrumsserier med kompakta produktalternativ att välja bland, både kommoder och högskåp. Låt oss presentera:

Alternas möbelserie Ella med raka linjer, tunt tvättställ i porslin eller mineralkomposit och en rymlig utdragslåda. Ella finns i högblankt vitt och i matt ljusgrått, beställs utan handtag för montering av egna beslag eller det kromade, breda som Alterna designat. I serien ingår två kompakta modeller, 50 och 60 cm breda, 39 cm djupa.

Isella har en snygg, rak design med ett tunt tvättställ i porslin eller mineralkomposit vilket ger ett lättsamt uttryck som passar in överallt. I serien finns två kompakta kommoder, 50 respektive 60 cm breda och 39 cm djupa. Isella finns i högblankt vitt och i matt ljusgrått utförande. Isella levereras utan handtag – välj gärna något av de kromade handtagen bland våra tillbehör eller egna beslag.

I möbelserien Luxor finns också grunda kommoder, 50 och 60 cm breda, och 39 cm djupa. I serien finns även ett grunt högskåp, 26 cm djupt. Luxor är en helt ny serie med raka linjer, infällda, dolda grepp och tunt, rakt tvättställ ger badrummet ett tidlöst och exklusivt intryck. Luxor finns i högblankt vitt, matt vitt och i matt ljusgrått. Välj bland porslin eller mineralkomposit för tvättstället. Till alla kommoder ingår en Bas-lådinredning.

Alterna marknadsförs i Sverige av Dahl Sverige AB, Sveriges ledande handelsbolag inom VVS.

Besök oss gärna på www.alternabadrum.se eller kontakta oss på info@alternabadrum.se