Lusso Black Chess från Alterna badrum

Svarta detaljer i badrummet med Lusso Black Chess från Alterna Badrum

Med sitt rutmönstrade glas tillför Lusso Black Chess något nytt till badrumsvärlden. Lusso Black Chess finns som duschhörna i olika bredder, med dörrar som öppnas både inåt och utåt, och som fast skärmvägg att montera till höger eller till vänster. Välj mellan knoppar och två olika handtag, i krom eller svart. Glaset är 3M-behandlat för enklare rengöring.

Lusso är vår mest populära duschväggsserie och har oändliga valmöjligheter. Du kan få Lusso för en hörnmontering, som fast vägg och som enkelförpackad nischdörr i en mängd olika bredder. Samtliga duschväggar är 2 m höga och finns raka, svängda och vikbara, alla vändbara och yteffektiva eftersom de öppnar både inåt och utåt.

Till Lusso Black är väggprofilerna svarta, blankpolerad aluminium till övriga. Det 6 mm tjocka säkerhetsglaset finns klart, gråtonat, frostat eller halvfrostat.

Lusso kan även monteras borrfritt och är lätt att installera med justerbar infästning.

15 års fabriksgaranti.

Kategorier

Alterna Badrum är ett av Europas ledande varumärken inom badrum och erbjuder ett sortiment med allt från möbler till dusch, bad och tillbehör. Alterna badrum står för både form och funktion som lyfter alla badrum.
Alterna marknadsförs i Sverige av Dahl Sverige AB, Sveriges ledande handelsbolag inom VVS.

Besök oss gärna på www.alternabadrum.se eller kontakta oss på info@alternabadrum.se

Gustav Mäehans.

Specialsäljare Alterna Utgår från Stockholm +46 (0)72-213 35 94

Alterna Badrum – inredning och tillbehör

Alterna marknadsförs i Sverige av SGDS Gruppen.

Alterna Badrum
SGDS Gruppen / Dahl Sverige AB