Exklusiva förköpsbiljetter för American Express Kortmedlemmar när Madonna besöker Tele2 Arena

Världsartisten och popikonen Madonna gästar Stockholm och Tele2 Arena den 14 november 2015 under Rebel Heart Tour. Detta är den första gången någonsin som Madonna besöker Stockholm för en hel konsert. Madonnas framträdande under senaste Grammy Awards har gett ett smakprov på en ny och mer dramatisk scenshow som med all säkerhet kommer att bjuda på en oförglömlig upplevelse.

American Express Kortmedlemmar får tillgång till de eftertraktade biljetterna från och med onsdagen 11 mars kl. 10.00 till fredagen 13 mars kl. 16.00. Biljetter till allmänheten släpps först den 16 mars.

– Madonna är en av historiens största popikoner och har en enorm skara fans över hela världen. Som Kortmedlem kan man vänta sig att American Express erbjuder såväl intima unplugged-spelningar som storkonserter. Vi är särskilt glada att kunna erbjuda våra Kortmedlemmar förköpsbiljetter till Madonnas första turnéstopp i Stockholm, något som med all säkerhet kommer att vara en enormt efterfrågad konsertupplevelse, säger Fredrik Sauter, vd på American Express Sverige.

American Express Invites är en förmån som öppnar dörrarna till eftertraktade evenemang och erbjuder en genväg till bra biljetter. American Express Invites, som är en förmån i alla American Express Kort, ger Kortmedlemmar tillgång till förhandsbokade biljetter och förköpsbiljetter till konserter och evenemang innan de släpps till allmänheten. Tack vare detta kan American Express Kortmedlemmar ta del av biljetter till flertalet populära evenemang varje år.

För att boka biljetter besök axs.com/amexsweden. Biljetterna finns tillgängliga från och med onsdag den 11 mars kl. 10.00 till fredag den 13 mars kl. 16.00.