Paul Simon och Sting kommer till Sverige – unik möjlighet till förköp för American Express Kortmedlemmar

Två riktiga musiklegendarer besöker Stockholm den 20 mars 2015. Båda har på olika sätt varit ledande i att forma 1900-talets musikhistoria, och när nu Paul Simon och Sting förenas på scen i Ericsson Globe innebär det en chans att höra några av de allra största hitsen inom pop- och rockvärlden framföras live.

American Express Kortmedlemmar kommer att ha den exklusiva möjligheten att köpa förköpsbiljetter till konserten från den 17 september kl. 09.00 till den 19 september kl. 17.00. Biljetterna släpps inte till allmänheten förrän den 22 september.

– Att kunna erbjuda våra Kortmedlemmar möjligheten till förköpsbiljetter är ett ständigt pågående arbete för oss på American Express. Den här typen av artister säljer ofta slut på kort tid och vi vet att våra Kortmedlemmar uppskattar möjligheten att kunna köpa biljetter i förväg, och det är en av de många unika fördelarna med att vara Kortmedlem. Eftersom både Paul Simon och Sting är världsstjärnor, och har varit det under lång tid, tror vi att många Kortmedlemmar kommer vara intresserade av förköpsbiljetterna, säger Fredrik Sauter, Country Manager Nordic för American Express.

American Express Invites är ett samarbete med Live Nation och en förmån som öppnar dörrarna till stora evenemang och skapar en genväg till bra biljetter. American Express Invites, som ingår i alla Kort, ger medlemmarna tillgång till förhandsbokade biljetter och förköpsbiljetter till konserter och evenemang innan de släpps till allmänheten.

För att boka biljetter den 17 september kl. 09.00, besök axs.com