Amtico söker säljare till Göteborgsregionen!

Är du Amticos nya kollega?

Vill du bli en i teamet på Amtico? Nu har du chansen att ta platsen som Amticos nästa säljare i Göteborgsregionen.

Amtico skall nu förstärka sin säljorganisation i Göteborg med ytterligare en driven golvsäljare som kommer att bearbeta Göteborgområdet, från Uddevalla i norr till Skåne i söder. Tjänsten innebär att utföra kvalitativa kundbesök hos arkitekter, golventreprenörföretag, detaljhandel, sjukvård, hotell, fastighetsägare, inredningsföretag etc. Många av dina kunder är befintliga, men det ingår även nykundsbearbetning.

Amtico erbjuder dig intern produkt- och säljutbildning i Sverige samt på huvudkontoret i England för att få en gedigen utbildning och introduktion om både bolaget, produkterna samt hur man arbetar på Amtico. Amtico erbjuder goda utvecklingsmöjligheter tillsammans med stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter.

Utöver detta har Amtico årliga kickoffer samt säljmöten varannan månad.

Låter detta spännande, läs mer om tjänsten, klicka här.

Är du intresserad? Amtico samarbetar med Säljpoolen i denna rekrytering. Så om du har några frågor kring tjänsten, vänligen ta kontakt med rekryteringskonsult Hampus Johansson på tel. 031-7045194.