Nu grönskar det!

Nyhet   •   Jun 26, 2013 15:36 CEST

Vänner!

Äntligen är sommaren här och semestrar stundar!

Det är inte bara ute i naturen som det grönskar, även hos oss på Aon känner vi hur det växer och frodas. Aon har en klar vision om att vi ska tillföra mervärde för samtliga kunder. Dialogen med våra kunder och partners är helt avgörande för oss i vårt arbete med att säkerställa att vår utveckling fortsätter i rätt takt och riktning för er. Att vi växer kontinuerligt och fortsätter att ta marknadsandelar ser vi som ett bevis på att vi faktiskt lyckas med detta.

I mitten av april flyttade vårt Stockholmskontor till ett nybyggt hus på Valhallavägen 117 H. Vi är glada över att vi nu sitter mer centralt, så att vi snabbt och enkelt kan hälsa på hos er, och vi hoppas att ni alltid känner er välkomna att hälsa på hos oss när som helst. Numera tar vi cykeln till våra möten i city - ett miljövänligt och hälsofrämjande transportmedel!

Aons nya hus är miljöklassificerat LEED Guld och har många klimatsmarta lösningar. Aon är som företag miljöcertifierat enligt ISO 14001 sedan år 2010, så vårt nya kontor passar oss alldeles förträffligt.

Vår tillväxt är ett resultat av att vi satsat på att utveckla och attrahera marknadens bästa kompetens, för att kunna erbjuda våra kunder den absolut bästa expertisen. Jag vill tacka er för ert förtroende för oss som er partner och jag hoppas att vi även i fortsättningen kommer att svara upp till era förväntningar.

Mina kollegor och jag önskar er alla en härlig sommar!

Jacob Schlawitz
CEO Aon Nordic & Aon Sweden