Jonatan Heberlein, ny kollega till vårt kontor i Malmö

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2017 07:30 CET

Vi har glädjen att välkomna Jonatan Heberlein till Aon. Jonatan kommer närmast från Marsh där han arbetat som jurist inom Claims Practice.

Jonatan ansluter till vårt kontor i Malmö i april och kommer då arbeta i rollen som Account Executive med huvudinriktning mot ansvar inom affärsområde Retail.

För mer information och frågor:

Per-Olof Persson
Director | Aon Risk Solutions, Retail | Aon Sweden AB
T: +46 (0)708 68 40 49 | E: per.olof.persson@aon.se

Aon Sweden är en del av Aon Corporation som med drygt 72 000 medarbetare över hela världen levererar kundvärde genom innovativa, effektiva lösningar som hanterar företags och organisationers risker och ökar medarbetarnas produktivitet.