Medarbetarförstärkning till vårt kontor i Göteborg!

Pressmeddelande   •   Feb 10, 2017 13:47 CET

Vi välkomnar Camilla Karlsson varmt till Aon. Camilla kommer tillträda en tjänst som Client Coordinator i april och vara placerad på vårt kontor i Göteborg. Hon kommer närmast från Noreko Emballage där hon arbetat som Sales Coordinator. Dessförinnan har hon arbetat som mäklarassistent på Marsh under 12,5 år. Camilla kommer med sin erfarenhet i koordinatorrollen kunna bidra positivt och förstärka samarbetet med Aons befintliga och framtida kunder.

Till Aons affärsområde Retail hälsar vi också Elin Schneider välkommen till fortsatt uppdrag. Elin läser till bank- och försäkringstjänsteman på Yrkeshögskolan Yrgo och har praktiserat hos oss under två perioder. Hon tar nu sin examen i maj och kommer därefter att vikariera för vår kollega Maria Johannisvik som ska gå på föräldraledighet. Elin kommer på så sätt fortsatt vara en del av Client Coordinator-teamet med fokus på utgående kunder.

Aon Sweden är en del av Aon Corporation som med drygt 72 000 medarbetare över hela världen levererar kundvärde genom innovativa, effektiva lösningar som hanterar företags och organisationers risker och ökar medarbetarnas produktivitet.