Niclas Nordwall blir Account Manager inom AGRC

Pressmeddelande   •   Feb 20, 2017 11:25 CET

Idag välkomnar vi Niclas Nordwall som tillträder en tjänst som Account Manager inom vårt arbetsfält Aon Global Risk Consulting.  Niclas har arbetat sju år inom försäkringsbranschen varav de senaste tre åren som controller och redovisningsekonom hos Ikano Försäkring.

Niclas har djup kompetens inom försäkringsredovisning, bokslut, budget och prognos men även erfarenhet av klientarbete och har dessutom en fördjupad kompetens och intresse för IT-frågor. Han är ett välkommet tillskott till AGRC och kommer kunna leverera mycket positivt och förstärka samarbetet med våra befintliga och framtida kunder kommenterar Anna Byback, Head of Account Management.

För mer information och frågor:

Anna Byback
Head of Account Management | Aon Global Risk Consulting | Aon Sweden AB
T: +46 (0)7208 80 17 39 | E: anna.byback@aon.se

Aon Sweden är en del av Aon Corporation som med drygt 72 000 medarbetare över hela världen levererar kundvärde genom innovativa, effektiva lösningar som hanterar företags och organisationers risker och ökar medarbetarnas produktivitet.