Välkommen till Aon Caroline Kanestig & Maria Sahlin!

Pressmeddelande   •   Jan 23, 2018 08:03 CET

Vi fortsätter att rekrytera och kan nu hälsa ytterligare två medarbetare välkomna till oss.

Till affärsområde Retail har Aon Sweden rekryterat två nya Client Coordinators. Caroline Kanestig kommer närmast från Europeiska ERV och hon har över 15 års erfarenhet från försäkringsbranschen med bland annat företagsförsäkring, affinitylösningar, projektledning och försäljning. Caroline har även varit på Ikano Försäkringar under en kort period.

Maria Sahlin har just avslutat sin uppsats och är nyexaminerad ekonom. Maria har både innan och under sin studietid arbetat på Kaplans Auktioner där hon bland annat har haft ansvar för en del nätauktioner. Innan sina studier har Maria även arbetat på både Max Mattihessen och Länsförsäkringar.

Både Caroline och Maria kommer vara stationerade vid kontoret i Stockholm och tillträder sina nya tjänster första veckan i februari.