Direktflyg till Kreta från Umeå

Apollo har släppt nästa sommars resor till försäljning. I samband med det stod det klart att Umeå får direktflyg till Kreta även kommande sommar.

Efterfrågan på flyg från lokalflygplatser är fortsatt hög. Apollo erbjuder därför Umeåborna direktflyg till Kreta även nästa sommar. Kreta är en uppskattad ö och med ett stort utbud för både barnfamiljer, par och kompisgäng. Genom direktflyget till Chania når resenärerna de populära orterna på västra Kreta.

-Kreta är ett av våra mest omtyckta och bokade resmål med många återkommande gäster. Ön har även en lång säsong och attraherar många målgrupper. Det känns därför jättekul att kunna erbjuda Umeåborna direktflyg även nästa sommar, säger Apollos informationschef Kajsa Moström.
Resorna finns redan att boka på www.apollo.se

Avresor från Umeå sommaren 2015
Umeå– Kreta sammanlagt 5 lördagar mellan den 22/8 – 19/9 2015