Kundernas önskemål i fokus i Apollos nya reklamfilm

Nu är det dags för andra delen i Apollos nya reklamkampanj signerad INGO. Fyra nya reklamfilmer finns framtagna. Idag premiärvisas den andra filmen.  Det gemensamma temat för reklamfilmerna är att vi får se Apolloguden uppfylla resenärers specifika önskningar på sitt alldeles egna sätt.

Det nya reklamkonceptet syftar till att visa att Apollo lyssnar på sina kunder och att kunderna är de som tillsammans med Apollo skapar sin drömsemester. I filmen som premiärvisas idag får vi se hur guden Apollo uppfyller resenärernas önskemål på sitt eget gudomliga sätt.

- Vi har utvecklat en arbetsmodell där våra kunder är med och tycker till om hur vi ska utveckla vårt erbjudande. Vi erbjuder både charterpaket och paket med flexibel resläng. Resor till soliga resmål så väl som cityresor. Vi har breddat vårt erbjudande och vill förmedla känslan av - semester - precis som du vill ha den,säger Kajsa Moström, Apollos informationschef.

För regin står Henrik Sundgren på Acne.

• Media, kommunikation