Apotea är Årets Nätbutik 2014!

Apotea är Årets Nätbutik 2014!

Det blev Apotea som tog hem priset för Årets Nätbutik 2014. I tävlingen röstar Prisjakts medlemmar och intresserade konsumenter fram sina favoritbutiker under det gångna året. Huvudutmärkelsen ”Årets Nätbutik 2014” ges till den butik som får flest antal röster totalt sett och priset är väldigt prestigefyllt inom e-handeln.

"Det är verkligen ett bevis på att det vi gör är rätt och vi är väldigt tacksamma och glada över att våra kunder uppskattar vårt hårda arbete" säger VD Pär Svärdson. "Under året har vi lanserat en ny tjänst med hemleverans samma dag i Stockholmsområdet och Uppsala och nu flyttar vi in i vårt nya lager i Morgongåva - en lokal som är hela tio gånger större än den vi tidigare haft - för att under 2015 kunna utöka vårt sortiment och ha ännu bättre lagerhållning på våra varor."

Apotea vann även Årets Nätbutik inom sin genre Skönhet, Hälsa och Livsstil samt fick pris för Bästa kundservice, något som vittnar om att de kunder som är i kontakt med Apotea verkligen är nöjda.. "Att vinna Bästa kundservice känns otroligt bra - att ha kunden i fokus är ju själva kärnan i vår verksamhet" säger Pär Svärdson.

Gåvochecken på 25 000 kr som ingår i priset skänker Apotea till SOS Barnbyar.