Apoteksgruppen etablerar sig i Tumba

Idag den 28 mars slår Apoteksgruppen upp dörrarna till sitt första apotek i Tumba. Apoteket är strategiskt beläget i Tumba köpcenter för bästa möjliga tillgänglighet.

Apoteket ligger i direkt anslutning till Tumba köpcenter och en stor dagligvaruhandel. Det blir kedjans 191:e apotek och deras första i Tumba. Delägaren Amjed Hussain invigde apoteket på morgonen av öppningsdagen den 28 mars.

– Vi har kämpat länge för det här läget och ser verkligen fram emot att äntligen få välkomna kunderna hit! säger Amjed Hussain, apotekare och delägare.

Det känns fantastiskt kul att Amjed och Ali, med erfarenhet av apoteksdrift, ett starkt driv och otroligt bra kundbemötande nu tillhör oss, säger Magnus Wallin, regionchef på Apoteksgruppen.

För ytterligare information, kontakta:
Edit Künstlicher, presskontakt Apoteksgruppen, 070-8185700, edit@editk.se
Magnus Wallin, regionchef Apoteksgruppen, 08-56302247, magnus.walllin@apoteksgruppen.se