Apoteksgruppen öppnar nytt apotek i Gnesta

Idag den 7 mars slås dörrarna upp till Apoteksgruppens andra apotek i Gnesta. I den nya butiken som ligger i Stopp Köpcentrum erbjuder Apoteksgruppen både en gedigen egenvårdsavdelning och utökade öppettider.

Vi har planerat för den här öppningen i tre år så det känns fantastiskt roligt att äntligen få välkomna våra kunder hit! Placeringen inne i Stopp köpcentrum gör att vi kommer ännu närmare kunden och underlättar för konsumenterna att handla lokalt, säger Charlotta Lord, apotekschef på Apoteksgruppen i Gnesta.

Etableringen blir Apoteksgruppens 189:e apotek och invigningen skedde under morgonen med bandklippning av Erica Lindgren, försäljnings- och driftchef på Apoteksgruppen och Johan Dengg, fastighetsägare.

För ytterligare information, kontakta:
Edit Künstlicher, presskontakt Apoteksgruppen, 070-818 57 00, edit@editk.se
Erica Lindgren, försäljnings- och driftchef Apoteksgruppen, 070-691 06 40, erica.lindgren@apoteksgruppen.se