ComAround och Appnode inleder samarbete

Pressmeddelande  •  2012-08-30 15:34 CEST

ComAround och Appnode inleder ett samarbete där företagens respektive tjänster integreras så att företag och organisationer som använder tjänster från ComAround och  Appnode kan förenklas och effektiviseras. Både Appnode och ComAround baserar sina tjänster på konceptet med självbetjäning som ett sätt att sänka kostnader och öka service.

Appnode AB erbjuder tjänster och produkter inom Application Lifecycle Management (ALM).

Appnode har verktyget Appnode Integrator som ger företaget en egen app store för hantering av verksamhetens applikationer.  Funktioner som erbjuds för att förenkla och effektivisera genom att få ut mer för mindre är självbetjäning, attestering, licenshantering och paketerade applikationer från Appnodes  applikationsbank.

ComAround är marknadsledare inom tjänster för webbaserad självbetjäning. I mer än tjugo år har vi utvecklat smarta tjänster, som hjälper alla som arbetar bakom en dator att snabbt och enkelt lösa sina problem online.

Företag i över 130 länder sänker sina supportkostnader och förbättrar sin service genom att dygnet runt, året runt, använda ComAround Self Service™. Bland våra kunder finns företag som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA och hundratals mindre företag

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom