Apsis på tillväxtlistan även i år

Pressmeddelande  •  2012-09-19 15:45 CEST

Ahrens & Partners släpper varje år en lista över Sveriges mest framgångsrika tillväxtföretag. Förra året placerade vi oss på en fjärdeplats, och till vår stora glädje har vi även 2012 erövrat samma plats på listan.

Apsis tror på kraften, potentialen och möjligheterna i digital marknadsföring. Vi arbetar för att skapa framgångsrik digital marknadsföring. Den framskjutna placeringen på tillväxtlistan är ett kvitto på att våra produkter och tjänster tas emot väl på marknaden, samtidigt som det visar styrkan i e-post som marknadsföringskanal.

E-post kan låta lite förlegat, men det är utan tvekan det bästa sättet två människor kan kommunicera utanför realtid. Och du kan dessutom inte handla på nätet utan en e-postadress.

Vi ser fram mot en utmanande och utvecklande framtid!

Anders Frankel, VD Apsis

Tillväxtlistan - listan över Sveriges Snabbväxare

Sedan 1993 publicerar Ahrens Rapid Growth den uppmärksammade Tillväxtlistan som lyfter fram loken i Svenskt näringsliv. För att komma med på listan behöver man en ordentlig tillväxtmotor som drar företaget framåt, oavsett konjunkturen. Genom åren har publiciteten kring listan vuxit och numera publiceras den i ett flertal tidningar, både i fack- och dagspress.

Apsis levererar tekniska och strategiska tjänster som hjälper marknadsförare att använda Internet effektivare. Apsis lösning för nyhetsbrev och e-postmarknadsföring, Apsis Newsletter Pro, är Nordens mest använda verktyg med över 6500 kunder i närmare 50 länder.
Apsis webbaserade verktyg gör det enkelt för användaren att skapa designad e-post, skicka ut den till en prenumerantlista och sedan följa upp e-postmarknadsföringen genom statistikrapporter.

Apsis har idag runt 150 anställda fördelat på åtta kontor i sex länder.
Den förväntade omsättningen är 180 MSEK innevarande år.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom