Hej projektsäljare! Vill du hjälpa oss att digitalisera framtidens flerbostadsfastigheter?

Blogginlägg   •   Aug 31, 2018 13:39 CEST

Majviken

1992 rullade vi upp skjortärmarna för att jobba med att skapa trygga och trevliga boendemiljöer. Idag är vi en av de ledande leverantörerna av kommunikation- och säkerhetssystem för flerbostadshus i Norden, men vi har inte rullat ner skjortärmarna. Resan mot ett nyckelfritt samhälle med smarta digitala fastighetslösningar har bara börjat. Vill du följa med?

Befattningens syfte
Att vara projektsäljare hos oss på Aptus är en viktig roll i företaget. I rollen kommer du att söka upp projekt i tidiga skeden. Du kommer att säkerställa att Aptus lösningar alltid ligger på bordet när fastighetsprojektet fortskrider. För att lyckas med det är det viktigt att du bearbetar projekten ur flera perspektiv. Du kommer därför att behöva bearbeta elkonsulter, arkitekter och byggföretag, med andra ord är du en kombination av ”Hunter” och ”Farmer” eftersom tjänsten kräver fokus på att ständigt hitta nya projekt, samtidigt som du kommer att förvalta och förädla sjösatta projekt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
För att lyckas med ditt uppdrag är det viktigt att du bearbetar projekten ur flera perspektiv och därför kommer du att behöva bearbeta olika projektaktörer, såväl elkonsulter och arkitekter som byggföretagen själva.
I tjänsten ingår även kalkyl och offertarbete. Deltagande på mässor, event och andra kundrelaterade evenemang.

Läs mer och sök tjänsten omedelbart här.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.