Hej projektsäljare! Vill du hjälpa oss att digitalisera nyckelhantering för flerbostadsfastigheter?

Blogginlägg   •   Dec 04, 2018 08:44 CET

Aptus Home

Vill du hjälpa oss att digitalisera framtidens flerbostadsfastigheter? Vill du samtidigt bli del av en arbetsplats där utveckling står i fokus? Då kan det vara dig vi söker som medarbetare i Mölnlycke.

Att vara projektsäljare hos oss på Aptus är en viktig roll i företaget. I rollen kommer du att söka upp projekt i tidiga skeden. Du kommer att säkerställa att Aptus lösningar alltid ligger på bordet när fastighetsprojektet fortskrider. För att lyckas med det är det viktigt att du bearbetar projekten ur flera perspektiv.

Du kommer därför att behöva bearbeta elkonsulter, arkitekter och byggföretag, med andra ord är du en kombination av Hunter och Farmer eftersom tjänsten kräver fokus på att ständigt hitta nya projekt, samtidigt som du kommer att förvalta och förädla sjösatta projekt.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.