Är du en teknikintresserad säljare? Sök nytt jobb!

Nyhet   •   Maj 02, 2019 15:41 CEST

Trevlig och trygg flerbostadsfastighet

Vill du hjälpa oss att digitalisera framtidens flerbostadsfastigheter? Vill du samtidigt bli en del av en arbetsplats där utveckling, innovation och teknik står i fokus? Då är det nu läge att damma av ditt cv och söka denna tjänst.

Att vara teknisk säljare mot slutkunder hos oss på Aptus är en viktig roll i företaget. I rollen fungerar du som rådgivande säljare och kommer då att fungera som den viktiga länken mellan slutkund och våra återförsäljare. Du kommer att säkerställa att våra fastighetskunder alltid är uppdaterade på vad Aptus har att erbjuda såväl i nutid men även verka för att få dem att tänka framtid med nya innovativa lösningar från Aptus och Assa Abloy-koncernen i stort.

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du att träffa beslutsfattare i alla nivåer hos våra slutkunder men även tekniskt utmanande installatörer hos våra Återförsäljare. Det kräver att du kan pendla mellan strategisk försäljning och teknisk försäljning på ibland ganska avancerad nivå. För att bemästra detta tror vi att du har sysslat med teknisk försäljning tidigare och då gärna mot bygg- och fastighetsmarknaden.