Kvalitets- och miljöcertifiering klar

Nyhet  •  2009-09-30 13:34 CEST

Aptus strävan är att alltid leverera högsta möjliga kvalitet. Därför är vi både stolta och glada att presentera våra ISO-certifieringar rörande kvalitet och miljö.

Miljöcertifieringen 14001 hjälper oss att kartlägga och minska verksamhetens miljöpåverkan. Tack vare certifieringen kan vi kontinuerligt följa upp och utvärdera vårt miljöarbete, samt anpassa arbetet efter våra kunders miljökrav. Vi utvärderar våra leverantörer, följer de lagar och andra bestämmelser som gäller för vår verksamhet.

Kvalitetscertifieringen 9001 ger oss ett strukturerat arbetssätt och möjligheten att fortsätta göra förbättringar. Detta gör att vi kan lägga ytterligare fokus på att kvalitetssäkra våra produkter och skapa kundtillfredsställelse, vilket är mycket glädjande.

ISO (International Organization for Standardization) är världens största utvecklare och publicerare av internationella standarder.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom