Multiaccess 7.0 till pressarna

Pressmeddelande   •   Mar 08, 2006 00:00 CET

Marknadens enda skräddarsydda programvara för flerbostadshus är nu både säkrare och enklare att jobba med. Vi har krypterat all kommunikationsöverföring till och ifrån centraler, samt underlättat det dagliga arbetet för fastighetsförvaltare och installatörer via en mer användarvänlig utformning.

Aptus har höjt säkerheten i all kommunikation med upp till 128 bitars kryptering och förenklat programmeringen med hjälp av färre inställningar. I 7.0 är presentationsgränssnittet användarvänligare. Man ser enkelt var man befinner sig och hittar lätt tillbaka till önskad position. Vill man exempelvis få reda på vem som misskött tvättstugan så är det bara att klicka på en dörr och välja behörighet. Utöver det så har företaget bland annat förenklat nyckelhanteringen, arbetat fram ett mycket driftsäkert IP-larm tillsammans med Securitas och lagt till sökningsbara tidzoner. Det sistnämnda för att man snabbt ska få en överblick av vad en kund har för behörigheter att exempelvis boka tvättider och hur många bokningar kunden får göra.

Anmäl er gärna till våra kostnadsfria lanserings- och utbildningsdagar via www.aptus.se.

Multiaccess 7.0 samt wwwadmin 7.0 kommer att finnas till försäljning med start 1 februari.

Aptus är marknadsledande leverantör av boknings-, passer- och porttelefonsystem för flerbostadshus i Sverige.

För övrig information, kontakta Niclas Perkman försäljningsansvarig Aptus Elektronik på 031-49 05 10.