Fotcompaniet i Stockholm köper in Lunula laser

Pressmeddelande   •   Mar 25, 2019 14:09 CET

Fräscha fötter till sommaren, eller smärtfri?

Ännu en ledande klinik i Sverige tar in Lunula laser i sitt behandlings sortiment. Med kliniska bevis på nagelsvamp, inklusive FDA (510k) och effekt på sårläkning och cirkulationsrelaterade tillstånd, är Lunulan från Erchonia den självklara behandlingsmetoden hos den välutrustade kliniken inom medicinsk fotvård.

Vi har idag ett trettiotal kliniker i Sverige och några i Norge som startat upp behandlingar de senaste två åren, och kan idag förutom den kliniska forskningen peka på evidens från ett mycket stort antal kunder. Nagelsvamp, neuropati, smärta och olika former av sår har behandlats effektivt, och idag ser vi även vårdcentraler som börjar skicka patienter med svårläkta sår, diabetesfötter till kliniker med Lunula laser.

Vi är glada att ha nöjda kunder, kliniker och att framgången fortskrider. Det är dags att vården tar denna teknik på allvar.

För mer info ring 087733399 eller maila på info@aosc.se

Arch of Scandinavia agerar för en intelligent och effektiv hälsovård. Science based, driven by change.

Kommentarer (0)

Kommentera