​Åre Kapitalmarknadsdagar blir Åre Business Forum

​Åre Kapitalmarknadsdagar blir Åre Business Forum

Åre Kapitalmarknadsdagar har haft en spännande tillväxtresa de senaste åren och vuxit till att bli ett etablerat nationellt affärsevenemang med internationella influenser. Som ett led i den fortsatta utvecklingen byter Åre Kapitalmarknadsdagar därför namn till Åre Business Forum.

-De senaste årens positiva utveckling av evenemanget, som fokuserar på affärer och nätverkande, gör att namnbytet känns naturligt. Det finns ett växande nationellt och internationellt intresse för Åre Business Forum, vilket känns väldigt inspirerande inför framtida arrangemang. Vi ser nu fram emot att inom kort få presentera nya samarbeten och 2017 års talare, säger Anna Magnusson, projektledare.

Åre Business Forum 2017 kommer att genomföras den 29 – 31 mars på Copperhill i Åre och anmälan öppnas på hemsidan den 19 december.

Nyheter, program och de senaste uppdateringarna hittar ni löpande på hemsidan och i sociala medier.