En av nordens mest cosmopolitiska bankers kommer till Åre

En av nordens mest cosmopolitiska bankers kommer till Åre

Cosmopoliten Jan Olsson gör affärer i mångmiljardklassen och har hela världen som sin arbetsplats. Jan är CEO för Nordic Region på Deutsche Bank AG och han är en av Sveriges mest kända investmentbankirer. Den 7 april kommer Jan att prata om vad som pågår i bankbranschen tillsammans med Rodney Alfvén, IR-Chef på Nordea, under Åre Kapitalmarknadsdagar.

Jan påbörjade sin karriär på Deutsche Bank 1988 och bland annat byggt upp den nordiska verksamheten inom banken som idag är en av de ledande bankerna inom M&A i Norden.

Torsdag 7 april kommer Jan och Rodney att prata om hur framtiden ser ut inom bankbranschen, utmaningar och möjligheter sett från ett globalt och nordiskt perspektiv.

Klicka här för att anmäla dig till Åre Kapitalmarknadsdagar 7-8 april.

På Åre Kapitalmarknadsdagars hemsida hittar du mer information om årets evenemang.

Se kort sammandrag från 2015 års evenemang.