Dandy People vinner månadens trycksak för augusti 2018 med sina kreativa kortlekar

Månadens trycksak i augusti 2018

Nu har augusti månads vinnare blivit utsedd och den här gången gratulerar vi Dandy People till vinsten!

Dandy People jobbar med att ge stöd i olika typer av Agile och Lean förändrings- och förbättringsarbeten i alla typer av organisationer.

Kortlekarna som de har tagit fram är ett effektivt hjälpmedel i att facilitera samarbete, diskussioner och utbildning för att snabbare möjliggöra nya insikter och beteenden i grupp.

– Idéerna till kortlekarna har vuxit fram under vårt arbete med kundernas utmaningar. Ofta skapar vi först enkla prototyper tillsammans på Dandy People. Sedan skapar vi själva digitala illustrationer och tryckoriginal som vi därefter trycker upp fort som attan för att använda skarpt. Sist fick vi en akutleverans direkt till Arlanda från Arkitektkopia, vi var ute i sista sekunden och skulle iväg på ett utlandsjobb där kortleken spelade en avgörande roll. Då blir man otroligt tacksam över att vi har hittat ett tryckeri som är snabba, håller en hög kvalitet och har en fantastiskt hög servicenivå, säger Mia Kolmodin på Dandy People.

– På Dandy People gillar vi att dela med oss av det vi skapar. Kortlekarna har blivit väldigt populära giveaways och något som nu används i många organisationer runtom i Sverige och världen. Efterfrågan har varit så stor på kortlekarna att vi nu satt upp en webshop för online-försäljning, avslutar Mia.

Vi tackar Dandy People för ett gott samarbete och bjuder som vanligt på tårta till månadens vinnare!