Cresto vinner månadens trycksak för januari 2019

Månadens trycksak i januari 2019

Säkra produkter med attraktiv design

Cresto utvecklar innovativa produkter och tjänster för ett säkert arbete på hög höjd. Deras produkter är robusta och har en attraktiv design för tuffa tag. De tillhandahåller verktygen som krävs så den professionella höjdarbetaren kan klara av sina dagliga utmaningar.

När Cresto skulle lyfta sitt showroom och presentera produkterna på ett inbjudande och inspirerande sätt tog dem hjälp av Arkitektkopia och Pelly Butiksinredningar. Resultatet blev ett proffsigt showroom där produkterna ser bra ut rent estetiskt – men kanske ännu viktigare presenterar deras funktioner och användningsområden på bästa möjliga sätt.

Vi tackar för ett gott samarbete och gratulerar än en gång till titeln Månadens trycksak i januari. Som vanligt bjuder vi på tårta till månadens vinnare!

Foto: Cresto AB