Konradssons Kakel vinner månadens trycksak för juni 2018 med sin kreativa fasadvepa

Månadens trycksak i juni 2018

Nu har juni månads vinnare blivit utsedd och den här gången gratulerar vi Konradssons Kakel till vinsten!

Konradssons Kakel hade ett behov av att exponera sina kampanjer på fasaden men de ville även kunna varva med företagsprofilerade budskap på ett smidigt sätt. Kravet var att de skulle kunna montera och byta budskapen själva. Men den smarta och enkla bildhissen tar det inte mer än max 5 minuter att byta en vepa på 5*5m.

Inte nog med att vepan är stilren och profilerar deras budskap, de har också lyckats undvika extra monteringskostnader tack vare att de kan byta den själva på ett så pass smidigt sätt. En mycket smart och kreativ lösning som vi belönar med titeln månadens trycksak för juni.

Vi tackar Konradssons Kakel för ett gott samarbete och bjuder som vanligt på tårta till månadens vinnare!