Arkitektkopia vann upphandling från Karolinska Institutet

Nyhet   •   Apr 29, 2019 16:22 CEST

Arkitektkopia fortsätter leverera trycktjänster till Karolinska Institutet. Efter nästan ett års samarbete och en vunnen upphandling senare förlänger Karolinska Institutet sitt avtal med Arkitektkopia. Den 12 April 2019 står det klart att Arkitektkopia kommer fortsätta leverera material till universitetet i flera år framöver.

”Vi är självklart väldigt glada att få fortsatt förtroende i att leverera ateljétjänster till Karolinska Institutet. Att vi numera är deras huvudleverantör av tryckeritjänster är också väldigt kul”

– Ola Salmela, Avtalsansvarig

Efter att ha samarbetat med KI under en längre tid är Arkitektkopia oerhört glada över att ha vunnit ännu en tryckeriupphandling och få fortsätta samarbetet. Detta är ett kvitto på att Karolinska Institutet är nöjda och tycker Arkitektkopia gör ett bra jobb. Tryckföretaget kommer bland annat leverera tryckeritjänster, inklusive ateljétjänster, med hög kvalité till Karolinska Institutet under de kommande fyra åren.

Kommentarer (0)

Kommentera