Armatec AB informerar om förstärkning

Pressmeddelande   •   Sep 10, 2014 11:42 CEST

Vi förstärker nu med två nya medarbetare.

Mats Isaksson har anställts som ny logistik- och inköpschef och han kommer även ingå i företagets ledningsgrupp. Mats har mycket lång erfarenhet som inom kvalitets-, logistik- och inköpsområdet. Närmast kommer Mats från Tools Sverige AB där han varit logistikchef. Mats tillträder 23 september 2014.

Ulf Magnusson har återvänt till Armatec efter några år som ansvarig för Dahls klimatcenter i Göteborg. Ulfs kommer som marknads- och produktansvarig inom affärsområde Värme & Kyla att ansvara prefabricerade undercentraler för fjärrvärme och fjärrkyla.

Armatec är ett kunskapsföretag som löser olika problem för kunder inom värme, kyla och process. Det gör vi med hjälp av skickliga och engagerade medarbetare samt noga utvalda produkter och färdiga systemlösningar. Vi erbjuder till exempel fjärrvärmecentraler, återströmningsskydd, reduceringsstationer, legionellaskyddscentraler och kylsystem. Självklart levererar vi även produkterna som ingår i systemen.

Vi är ledande i branschen tack vare vår breda och djupa tekniska kunskap gällande installationer inom bygg & fastighet, energi och industri.

Kommentarer (0)